عمران خان سیلاب سے متعلق امدادی سرگرمیوں کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے کے لیے ٹیلی تھون کا انعقاد کریں گے۔

اسلام آباد: سابق وزیر اعظم اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان پیر (29 اگست) کو رات 9:30 بجے پاکستان کی تاریخ کے خوفناک ترین سیلاب کے متاثرین کے لیے رقم جمع کرنے کے لیے لائیو ٹیلی تھون کریں گے۔

Imran Khan helps flood effected

ایک ٹویٹ میں، ان کی پارٹی کے سینئر نائب صدر، فواد چوہدری نے شیئر کیا کہ خان سمندر پار پاکستانی کمیونٹی کے اراکین سے خطاب کے لیے رات 9:30 بجے (5:30 pm GMT+1) سے 12:00 بجے کے درمیان ٹیلی تھون کا انعقاد کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ “پنجاب [چوہدری پرویز الٰہی] اور خیبر پختونخوا [محمود خان] کے وزرائے اعلیٰ بھی ٹیلی تھون کے دوران ان کے ہمراہ ہوں گے۔”

چوہدری نے مزید کہا کہ اگر عدالت خان کی لائیو کوریج پر پاکستان الیکٹرانک میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی (پیمرا) کی پابندی کو معطل کرتی ہے تو ٹیلی تھون ٹیلی ویژن پر بھی نشر کیا جائے گا۔

“ورنہ، یہ ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر 500 سے زیادہ اکاؤنٹس پر براہ راست نشر کیا جائے گا،”۔ ہفتے کے روز، خان نے جہلم میں ایک عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ وہ سیلاب زدہ لوگوں کی مدد کریں گے لیکن حقیقی آزادی کے لیے اپنی مہم نہیں روکیں گے۔

انہوں نے عطیات جمع کرنے کے لیے ایک ریلیف فنڈ کے قیام کا بھی اعلان کیا، انہوں نے مزید کہا کہ کووڈ-19 کے دوران احساس سماجی بہبود کے پروگرام کی قیادت کرنے والی پارٹی رہنما ثانیہ نشتر اس کوشش کی سربراہی کریں گی۔

خان نے کہا کہ یہ آزمائشی وقت ہیں اور انہیں یقین ہے کہ پاکستان ایک مضبوط قوم کے طور پر اس بحران سے نکل آئے گا۔ “بیرون ملک مقیم پاکستانیوں نے ہمیشہ قدم بڑھایا ہے، چاہے وہ 2010 کا سیلاب ہو یا 2005 کا کشمیر کا زلزلہ،” خان نے ملک کے متحرک تارکین وطن سے اپنی قوم کی مدد کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا۔

Other Links

In Pakistan Flood Death Cross over 1000+

What are the best charities to donate to in 2022?

This is our another website which is W13school